joi, 29 septembrie 2011

Adele Inspired Make-up

Nu cred ca exista persoana care sa nu fi remarcat stilul de machiaj foarte bine definit al lui Adele si faptul ca elementul sau caracteristic este privirea expresiva. Acest efect este realizat cu ajutorul unei linii groase de tus, a celor doua seturi de gene false aplicate, dar si de catre umbririle intense, in nuante neutre, realizate pe pleoapa mobila. Tenul impecabil, pometii sculptati cu ajutorul blush-ului precum si buzele pline, conturate completeaza intru totul acest look dramatic.

Am incercat sa realizez un machiaj inspirat de imaginea pe care o transmite Adele, adaptat la fizionomia mea si renuntand la genele false, care mie personal imi displac si incerc sa le folosesc cat de putin
posibil... Aa da, si de grabita ce am fost sa fac pozele, am uitat sa imi rimelez genele, Adele are 2 seturi de gene false iar eu am uitat sa le aranjez si numai pe cele din dotare :)


Rezultatul :






4 comentarii:

  1. Ce bine ti-a iesit; Imi place cum se machiaza, o iubesc pe adele, e frumoasa foc.

    RăspundețiȘtergere
  2. cand ne postezi si noua cateva poze cu machiajul tau zilnic? :D eu una sunt f curioasa :P

    RăspundețiȘtergere
  3. am sa fac o postare si despre asta cat de curand :)

    RăspundețiȘtergere