vineri, 21 octombrie 2011

Primul fard creat de mine :p

Mi-am facut astazi primul meu fard :D E vorba de o nuanta pe care mi-o doream si nu am gasit-o sa o cumpar, asa ca am incercat sa vad ce iese daca o fac eu :p Ideea mi-a venit reparand blush-ul lui Iuli, l-a spart complet si stiam ca orice fard spart se „leaga” cu cateva picaturi de alcool sanitar si apoi se preseaza bine, asadar m-am pus pe treaba :p Rezultatul final nu are cea mai frumoasa prezentare, deoarece l-am facut in cantitate foarte mica, doar sa vad daca functioneaza :)
Am avut o cutiuta de fard goala, asa ca am amestecat acolo putin fard bej mat (sfaramat cu o agrafa de par), putin roz (tot asa sfaramat) si putin fard pulbere auriu, apoi am adaugat cateva picaturi de alcool sanitar cat sa se „lege”, am amestecat bine si am presat fardul. Apoi l-am lasat la uscat o ora – doua si asta e rezultatul :

Am incercat sa vad cum arata pe piele si ce textura are, nu sunt foarte multumita de textura deoarece
alcoolul sanitar il face sa fie cam uscat si nu cred ca ar rezista prea mult pe ochi daca nu as folosi un primer bun, dar am sa ma documentez pe viitor ce mai pot pune in compozitia sa ca sa il fac mai cremos. Imi place mult ideea de a-mi crea propriile nuante, desi am sute de culori in trusa de farduri, parca mereu as avea in gand si alte nuante, asa ca voi incerca sa imbunatatesc „reteta” :p

Mi-am facut si un machiaj rapid folosind fardul atat pe pleoapa superioara cat si pe cea inferioara si conturand umbra cu un maro mat, in poze a iesit putin mai luminos decat e in realitate :)




Daca aveti intrebari, cerinte sau sugestii, astept sa imi scrieti pe deea_b88@yahoo.com :)

14 comentarii:

  1. la ce pret vinzi un fard?

    RăspundețiȘtergere
  2. ;)) si eu la un moment dat mi am facut un ruj de buze deoarece nu gaseam nuanta pe care o vroiam.

    RăspundețiȘtergere
  3. :D daa, e fain ca poti scoate ce nuante doresti, mai greu e cu calitatea din ele :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce tare...:Dtrebuie sa ma pun si eu pe facut cate ceva.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu cine e Lavi asta despre care vorbesti..sunt doar un client interesat..deci sa inteleg ca le dai pe gratis?

    RăspundețiȘtergere
  6. ok dragul meu "client interesat" aka Lavi :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Le poti face mai cremoase si mai rezistente adaugand un pic de primer(nu conteaza daca e de fata sau special pt ochi) sau un mixing medium(n-am idee daca are vreun nume in romana si-mi suna aiurea tradus:D), MAC Fix+ de exemplu, sau orice spray de fixare a machiajului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Corina, merci mult de sfaturi :* Vreau sa incerc neaparat asa cum spui, o sa revin cu rezultatul :D Momentan, fardul ce l-am facut sta pe ochi pus dupa kilograme de primer si se pierde foarte mult la aplicare :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Poti cauta aici : http://www.elemental.ro/ tot felul de ingrediente pentru farduri, de la baze pana la coloranti si recipiente

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doar acum am vazut commentul,merci tare mult, foarte fain siteul :)

      Ștergere
  10. Foarte tare machiajul chiar te prinde...

    RăspundețiȘtergere