vineri, 30 septembrie 2011

Rihanna Inspired Make-up


Nu am avut in minte o imagine exacta cu Rihanna cand am realizat acest machiaj si nici o idee foarte precisa asupra rezultatului ce mi-l doresc :) Am asociat aceasta culoare cu Rihanna deoarece in Rude Boy
avea un machiaj pe nuante de ciclam/mov si m-am gandit sa folosesc si eu acesete culori deoarece s-ar potrivi bine si cu ochii mei. Am aplicat pe intreaga pleoapa fardul ciclam, iar apoi am conturat atat pleoapa superioara cat si cea inferioara cu un creion dermatograf negru pentru a da mai multa intensitate privirii, urmand ca apoi sa aplic pe pleoapa inferioara un fard lime, culoare pe care de asemenea am remarcat-o la Rihanna in mai multe aparitii. Ambele nuante merg mult mai bine pe tenul ei ciocolatiu, asta e o varianta mai putin interesanta, dar de efect spun eu.
Rezultatul :



Un comentariu: