sâmbătă, 1 octombrie 2011

HALLOWEEN Make-up : Neytiri (Avatar)

M-am gandit sa incep o serie de postari cu machiaje pt Halloween, cate un machiaj / saptamana pana la Halloween, dar cum saptamana asta am fost lenesa am sa incerc sa recuperez saptamanile ce vin. Asadar, daca aveti si voi cereri pentru tutoriale pe care vreti sa le vedeti explicate aici ca sa va fie mai usor sa le reproduceti, nu ezitati sa le scrieti :p
Primul machiaj pe care l-am realizat a fost inspirat de Neytiri, avand in minte cateva puncte clare de atins : realizarea unei pieli albastre tarcate, latirea nasului si marirea ochilor.
Rezultatul :
Acum sa si explic ce am facut :) Mai intai am folosit primerul albastru din paleta de primere de la
Sleek, l-am distribuit uniform pe toata fata folosindu-mi degetele (nu incercati sa aplicati cu o pensula deoarece primerul are o consistenta foarte groasa si se pierde mult produs).
Apoi am folosit albastrul din paleta de 78 de culori de la Coastal Scents si am aplicat fardul cu ajutorul unei pensule mari, acoperind intreaga fata.
Am trasat mai apoi cu ajutorul unei pensule rigide „dungiile”..In poza dungile erau mai deschise si tenul mai inchis, dar mie mi s-a parut ca ar arata mai bine dungile negre, sa fie mai puternic contrastul :) Am acoperit intreaga pleoapa mobila cu fard negru pentru a-i da profunzime, urmand ca apoi sa aplic fard alb pe pleoapa inferioara a ochilor, pentru a crea iluzia unui ochi mai mare.
Am retrasat conturul ochilor urmand conturul exterior al fardului alb aplicat, redesenand astfel ochii. Apoi mi-am desfacut parul si am impletit cateva codite pentru un look cat mai apropiat de cel al lui Neytiri :)

A urmat apoi iluminarea zonei pometilor si a liniei nasului pentru a crea iluzia unui nas mai lat, specific Avatar-ilor. Apoi am adaugat acele punctulete albe cu ajutorul unei pensule de pictura foarte subtiri, folosind un fard crema alb sidef. Am observat abia pe final ca nasul trebuie sa fie roz, botul de fapt, foarte asemanator cu cel al felinelor, asadar am sters fardul albastru de pe „bot”, am aplicat un fard roz si am incercat sa delimitez narile.

Cam asta a fost, mie mi-a placut cum a iesit, chiar daca dupa 2 demachieri, o spalare cu gel abraziv si aplicarea unei lotiuni tonice, pelea mea inca avea inca o tenta albastra :)

4 comentarii: