miercuri, 14 martie 2012

Mila Kunis (smokey eyes) - colaborare Revista JOY


Nu v-am spus nimic despre pregatirea acestui articol pana acum deoarece am vrut sa fie surpriza :p . Este vorba despre un tutorial realizat pentru varianta online a revistei JOY, tema pe care mi-au propus-o fiind sa aleg o vedeta care a aparut pe coperta revistei JOY si sa realizez un machiaj pas cu pas inspirat de machiajul tipic al acestei vedete.
Am ales-o pe Mila Kunis deoarece de cele mai multe ori are un machiaj foarte „purtabil” si m-am gandit sa fac un machiaj pe care sa il puteti reproduce cat mai multe dintre voi. Aproape mereu ea poarta un machiaj de tip „smokey”, unul dintre cele mai avantajoase machiaje pentru orice forma si culoare de ochi, adaugand uneori o linie groasa de eyeliner negru pe pleoapa superioara pentru o privire mai dramatica. Eu nu am folosit un eyeliner deoarece pleoapele mele sunt mult mai mici decat cele ale Milei si pierdeam efectul smokey.

Cateva exemple de machiaj in stilul lui Mila Kunis :

Puteti gasi rezultatul final si pasii de executie ai machiajului realizat de mine pe site-ul revistei JOY aici : http://www.e-joy.ro/detalii-articol/stiri/machiaza-te-ca-mila-kunis-deea-balgaradean-iti-arata-cum-sa-faci.html 
Sper ca va place, multumesc inca o data Simona Prisacariu, mi-a facut foarte mare placere sa realizez acest machiaj si sper sa mai primesc si alte propuneri pentru astfel de colaborari :)


Daca aveti intrebari, cerinte, sugestii, sau idei de colaborare, astept sa imi scrieti pe blog.deeamakeup@yahoo.com :)

11 comentarii: