sâmbătă, 3 decembrie 2011

Marilyn Monroe Inspired Make-up


Am primit o cerere de la Ily Pop pentru a realiza un machiaj inspirat de Marilyn Monroe, si m-am gandit sa fac cu totul o transformare, asta incluzand si conturarea trasaturilor fetei in genul machiajelor realizate de Promise Phan. Cred ca toate o cunoasteti deja de pe youtube, daca nu o stiti dati click aici. M-am gandit sa exersez si eu tehnica asta si sa fac cateva machiaje transformare, astept sa imi scrieti pe mail / Facebook / blog daca ati fi interesate :)
Marilyn Monroe avea un aspect foarte „taios”, tenul alb cu zone luminate intens, pleoape deschise la culoare si umbrite cu un fard maro pentru a da profunzime ochilor si a accentua nota dramatica a privirii, o linie de tus sau dermatograf negru care contureaza pleoapa superioara si o linie fina tot neagra in coltul exterior al ochiului pe pleoapa inferioara, completate de nelipsitele buze rosii si alunita caracteristica :)
Rezultatul: (mi-am pus si peruca pe site-ul taaz.com :) )

Am aplicat un primer de la Sephora, apoi fond de ten MAC Select si am trecut la treaba. Am aplicat
fard alb (nuanta marcata cu 1 pe paleta la finalul postarii) pe toata pleoapa si apoi am trasat umbra (nuanta marcata cu 2), urmand sa o blend-uiesc bine spre partea superioara cu ajutorul lui fard deschis sidefat (Shroom de la MAC).

Am desenat apoi linia de tus pe pleoapa superioara si am trasat o linie cu ajutorul pensulei unghiulare cu fard negru (Carbon MAC) pe pleoapa inferioara. Am aplicat fard alb sub spranceana si in coltul interior al ochiului, iar apoi am aplicat mascara Max Factor 2000 Calorie Curved Brush.



Am trecut la conturarea fetei, am aplicat fard maro (nuanta 3 pe paleta) pe lateralele nasului pentru a da iluzia de nas mai subtirel si am conturat pometii pentru a ii face sa para mai plini. Am aplicat o pudra deschisa la culoare de-a lungul nasului, deasupra pometilor si in jurul buzelor pentru a le face sa para mai pline. Am conturat apoi buzele, le-am umplut cu un ruj rosu, m-am dat cu blush si gata :)



Produse:
nuanta 3 - contur


nuanta 1 - alb si nuanta 2 - maro



Daca aveti intrebari, cerinte sau sugestii, astept sa imi scrieti pe deea_b88@yahoo.com :)

13 comentarii:

  1. mi-a placut la nebunie look-ul acesta <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Castigatoarea la giveaway? :((

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos ..imi place alunita.

    RăspundețiȘtergere
  4. esti foarte frumoasa si talentata, imi plac tutorialele tale :) keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti foarte foarte foarte foarte talentata si imi face o mare placere sa iti urmaresc blogul! O seara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte talentata si foarte frumoasa. Great job! Mult succes pe viitor, tocmai ti-am adaugat blog-ul la favourites.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna aceea e trusa de 120 de culori ?

    RăspundețiȘtergere
  8. @fete, muuuultumesc mmult sunteti foarte dragute toate :* @ Laura, nu, e paleta de 78, respectiv 88 culori :p

    RăspundețiȘtergere