vineri, 6 aprilie 2012

Hair&Make-up Tips&Tricks - Chat'elier


Dupa cum v-am promis, vreau sa va povestesc ce am facut noi la Chat'elier-ul de duminica trecuta :D. Datorita descurcaretei Gloria de la Flashme, ne-am adunat vreo 30-40 de fete interesate de hair & make-up, 3 hair stylisti de la salonul En Vogue - pentru a ne invata tot ce trebuie sa stim ca sa realizam si acasa coafura perfecta din salon, Sigina - beauty blogger - pentru a ne povesti despre stilul Pin-up si despre noul ei produs Eyelash Enhancer si eu - pentru a impartasi trucuri folositoare in a ne corecta "nemultumirile" referitoare la trasaturile fetei. 



Mai intai au vorbit hair stylistii, asa am aflat ca pe langa chinul la care ne supunem parul intinzandu-l cu placa, il mai chinuim si cu fixative din comert care contin foarte mult alcool, cu
vopsele care cine stie ce oxidant contin si multe alte produse care in loc sa ne ajute sa avem un par mai sanatos, ii dau un aspect placut pe moment dar distrug fibra acestuia. Asadar, solutia cea mai usor de adoptat pentru noi (in cazul in care nu dorim sa ne aranjam mereu parul la salon) ar fi:
-sa renuntam la placa si sa ultilizam peria rotativa pentru a ne aranja parul
-sa utilizam pe cat posibil produse profesionale cumparate din salon, produse care contin cat mai putin alcool care ar putea sa ne usuce atat firul parului cat si scalpul
-sa nu aplicam mastile pentru par de la radacina ci doar pe lungimea firului de par
-sa nu ne distrugem buclele si elasticitatea firului de par folosind placa in cazul in care avem par ondulat natural ci sa folosim un sampon special pentru parul ondulat, care va netezi parul dand efect de bucle elastice
-sa respectam mitul cu vopsitul parului cand e "murdar" deoarece sebuum-ul protejeaza scalpul cat de cat
-sa incercam pe cat posibil sa ne vopsim parul in salon, folosind vopsele profesionale.

A venit randul Siginei care ne-a povestit despre noul ei produs, Eyelash Enhancer care ne poate ajuta sa alungim genele cu pana la 25%. Mai multe detalii gasiti la ea pe blog aici. Sigina ne-a mai povestit si despre stilul pe care il adopta ea, stilul Pin-up si ne-a chiar aratat cateva poze de inspiratie.

Apoi a venit randul meu..Initial am fost invitata sa vorbesc despre machiajul de fotografie, dar analizand fisele de inscriere ale fetelor si vazand intrebarile lor, mi-am dat seama ca ar fi mult mai interesate de machiajul de zi cu zi, machiajul care sa ne ajute sa mascam anumite trasaturi care nu ne plac, asadar mi-am facut un plan de atac de acasa, acestea fiind subiectele pe care mi-am propus sa le ating :D

Pasii zilnici pentru ingrijirea tenului :
-demachiere
-tonifiere
-hidratare + protectie solara

Trucuri pentru un machiaj potrivit :
-culorii tenului - alegerea fondului de ten pentru diferite nuante: fildes, bej / aramiu
                      - alegerea pudrei pentru ten alb / aramiu
                      - rujul potrivit pentru ten deschis / mediu / masliniu / inchis
-culorii ochilor : albastri, verzi, negri, caprui
-culorii parului : blond, saten, roscat, negru
-formei ochilor : pleoapa cazuta, departati, pleoapa mare, adanciti in orbite, apropiati, descendenti
-formei feței : ovala, rotunda, patrata, inima, para, alungita

Tipuri de machiaj :
-machiaj invizibil  (fond de ten, corector, conturarea corecta a sprancenelor, blush, mascara)
-de zi, birou, scoala
-de seara, intalnire, cocktail (smokey eyes, cat eyes)
-de fotografie + fashion

Probleme ce apar la nivelul feței :
-cearcanele
-pungile de sub ochi
-cuperoza
-acneea
-petele maro
-tenul sensibil

            Nu am reusit sa discutam chiar tot ce mi-am propus, dar am insistat pe tehnica de conturare a fetei, a pometilor, pe machiajul ochilor si alegerea produselor potrivite. Mi-ar placea sa scriu si pe blog tot ce am povestit si aratat fetelor referitor la aceste subiecte, insa le-as lua putin pe rand, e foarte mult pentru o postare si cred ca nu ar avea nimeni rabdare sa citeasca atat :)) 

            Am sa incerc o data la 2-3 zile sa postez cate unul din subiecte, cu exemple, schite si tot ce va ajuta sa realizati machiajul perfect, asa voi avea o lista completa de Tips & Tricks pe blog, o lista la care sa apelati de cate ori aveti nevoie :p 

            Dupa ce am terminat cu partea teoretica, a inceput atelier-ul propriu zis, unde ne-am coafat, machiat, am povestit, am ras si ne-am simtit bine imbogatindu-ne totodata cunostintele despre hair & make-up. Am uitat sa va spun ca s-a organizat si o tombola cu 3 premii din cate imi amintesc, plus fiecare participanta a primit si un goodie bag continand diverse vouchere si produse Cosmetic Plant :) 

            In continuare va las cu poze de la eveniment, de abia astept un nou Chat'elier, multumim Gloria si Flash Me inca o data pentru toate minunatiile ce le organizati!
P.S. - gasiti si la Sigina pe blog un video unde puteti vedea cam tot ce s-a intamplat la Chat'elier - aici :p

























Daca aveti intrebari, cerinte, sugestii, sau idei de colaborare, astept sa imi scrieti pe blog.deeamakeup@yahoo.com :)

10 comentarii:

  1. Cristina Manisor6 apr. 2012, 21:00:00

    Super! Abia astept sa postezi lectiile si sfaturile pentru machiaj! Faci o treaba minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :) Urmeaza, sper sa reusesc sa tin pasul sa tot postez despre un subiect din lista la 2-3 zile. Te pup!

      Ștergere
  2. Off! Mi'ar fi placut si mie sa pot merge.... dar e cam departe de Satu Mare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Las' ca "te faci mare" si poate vii la facultate aici, sa vezi aici cate chestii legate de make-up intalnesti :D

      Ștergere
  3. Ce interesant! Eu nu stiam ca se organizeaza, as fi venit si eu... Banuiesc ca a fost la Cluj, nu? Ca Sigina e clujeanca si am vazut in poze si o alta fosta colega de facultate (si Sigina mi-a fost colega).

    Oricum, astept cu interes postarile tale cu subiectele atinse si la eveniment.
    Sper sa se mai organizeze pe viitor si sa aflu si eu inainte, ca sa pot participa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, la Cluj a fost, eu am tot postat si pe pagina de Facebook ca urmeaza Chat'elierul :p Lasa ca la urmatorul am sa te "semnalez" personal! Te pup!

      Ștergere
  4. ce pacat ca nu sunt din cluj, si tu si alina ceusan , pe care o urmaresc deasemenea, aveti parte de toata distractia! va invidiez si in acelasi timp sunt fericita ca putem vedea si noi o bucatica din ceea ce ne-am dori sa fie "lumea noastra" . te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti place, si eu o urmaresc pe alina, me gusta :D lasa ca nu se stie pe unde ne poarta pe fiecare viata, sigur sunt lucruri frumoase si in orasul de unde esti tu..daca nu, le faci tu sa fie frumoase :D te pup :*

      Ștergere