duminică, 23 octombrie 2011

HALLOWEEN Make-up : Cleopatra

Am continuat seria look-urilor pentru Halloween cu un machiaj pentru persoanele care nu au curaj sa incerce ciudatenii de tipul zombie, vampiri, vrajitoare, etc si am venit cu un machiaj feminin, inspirat de Cleopatra. Ca sa para totul mai real, am folosit site-ul taaz.com pentru o frizura specifica Cleopatrei :p
Rezultatul:

Dupa ce am aplicat fond de ten si primer, am aplicat fard auriu de la Farmasi pe intreaga
pleoapa superioara, urmand sa combin cu o nuanta de turcoaz spre partea exterioara a ochiului (produsele folosite sunt indicate la finalul postarii).

Apoi am conturat pleoapa inferioara cu fard mineral auriu de la Yves Rocher si am aplicat un primer albastru in zona pe care urmeaza sa o accentuez folosind acelasi fard turcoaz de pe pleoapa superioara.

Cu ajutorul unei pensule unghiulare am trasat cu fard negru directia pe care doresc sa desenez „coditele” .

Apoi am desenat si cea de-a doua „codita”, am conturat cu tus negru cele doua linii si am accentuat coltul interior al ochiului folosind tot tus negru. Am umplut distanta dintre cele doua linii cu fardul mineral de la Yves Rocher si am adaugat un accent violet deasupra coditei superioare.

Am folosit pudra iluminatoare de la Sleek pentru a da un aspect auriu intregii fete, am conturat pometii folosind un blush din paleta de 78 de la Coastal Scents si apoi m-am ocupat de buze. Am incercat sa le conturez in exteriorul conturului lor natural ca sa para mai pline, am aplicat un luciu de buze neutru si apoi am aplicat fard auriu.
Asta ar fi rezultatul final, astept sugestii si pentru alte machiaje de Halloween :p


Produse folosite:






Daca aveti intrebari, cerinte sau sugestii, astept sa imi scrieti pe deea_b88@yahoo.com :)








8 comentarii:

  1. Arata tare binee:).
    Pentru Halloween merge si ceva simplu ca machiajul Marilyn Monroe+peruca.
    Desi initial semnificatia de Halloween era despre spiritele monstrilor care umbla libere in acea noapte.
    Acum ne-am modernizat si ne facem cine stie ce traznai:)).
    Eu de exemplu m-am facut calugarita gangster sau mort care se duce la Halloween deghizat in om :)).(amandoua le-am facut pentru concurs- daca vrei cel cu calugarita poti sa il vezi pe http://ducky-makeup.blogspot.com iar celalalt il voi posta zilele urmatoare)

    Ca sugestie ai putea sa te faci sirena.Nu ceva prea fantezie sau cu prea multe detalii. Ceva simplu dar de efect si sa exprime personajul.
    Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. O intrebare? Sprancenele cum le faci? Si tot tu sau la cosmetica?

    RăspundețiȘtergere
  3. dark_fantasy_love_mistery, multumesc de sugestii, am sa incerc :p m-am uitat si la machiajele tale, iti tin pumnii la concurs, sper sa castigi :)

    Sa vad daca mai apuc pana vineri sa fac vre-un machiaj, mi-ar placea sa incerc sirena :) te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonymous, eu fac si sprancenele, eu ma pensez :) pentru acest machiaj le-am conturat foarte puternic, cu negru, de obicei le conturez cu maro, natural

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumoS!Esti o draguta!
    Abea astept sa mai vad machiaje.
    pup.

    RăspundețiȘtergere