marți, 8 noiembrie 2011

Experimente handmade


Am avut o saptamana foarte aglomerata si din pacate nu am apucat sa fac nici un machiaj nou...Speram sa ma ocup in weekend de o noua postare, dar cum ziua e tot mai scurta si m-am ridicat foarte tarziu din pat, nu am mai avut timp sa machiez in asa fel incat sa prind lumina naturala pentru poze, asa ca am sa va arat ce am muncit noi azi :p

Pe Juli o cunoasteti deja, de cate ori am pomenit-o..Astazi m-am simtit creativa si am vrut sa fac si eu
primul si ultimul meu accesoriu handmade :p..Si cum era si Lavi acasa (cealalta colega a noastra de apartament), ne-am pus toate 3 pe creat...Am folosit doar Fimo si foarte multa indemanare :)) Iuli era hotarata ce face de la inceput, un colier cu imprimeu de dantela, eu am vrut sa fac un ursulet Panda somnoros pe care sa il pun apoi pe o agrafa, iar Lavi a inceput sa faca niste cercei sub forma de ochiuri (oua) prajite..:p Pe parcurs, ochiurile au devenit banane, urmand ca in final bananele sa devina cercei Skittles :))



Dupa ce am terminat de modelat, ne-am pus operele de arta in cuptor 20 de minute si asta e rezultatul final :D





Sper ca va place, promit sa revin in curand si cu un nou machiaj :p
P.S. – sa-ti fie frica Iuli, ca intram pe piata si rupem tot!
Pentru treburi serioase vizitati magazinul lui Juli aici :)








Daca aveti intrebari, cerinte sau sugestii, astept sa imi scrieti pe deea_b88@yahoo.com :)

8 comentarii:

  1. Cel mai mult imi plac cerceii skittles..de unde pot sa-i achizitionez?

    RăspundețiȘtergere
  2. La cum vad ca te plictisesti la lucru draga mea anonima (Lavi) ai putea sa te apuci sa iti faci singura,dar trebuie sa iei legatura cu Lavinia ca are niste reguli foarte stricte in ceea ce priveste drepturile de autor..:))

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte fain!tare creative mai sunteti:))

    RăspundețiȘtergere
  4. la ce se putea gandi lavi... la mancaaare =p~

    RăspundețiȘtergere
  5. ai vrea si tu ioa un panda,asa-i?;;) numai iuli nu are incredere in talentul meu :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. si deea se gandeste doar la animale salbatice (tigrisor, panda...ella)

    RăspundețiȘtergere
  7. De unde pot cumpara acest "Fimo"?:D

    RăspundețiȘtergere