miercuri, 19 octombrie 2011

Lace Mask Contest Tutorial

Dupa o saptamana in care am tot vrut sa fac o postare pe blog, am apucat si eu in sfarsit la laptop cu scopul de a realiza tutorialul pentru masca „dantela”. Trebuia sa ma ocup macar putin de Deea Make-up ca deja ma semnaleaza ca o ignor :) In asftel de momente imi amintesc cum a spus Lili de la fetelespun.ro „ce n-as da sa fiu blogger cu acte in regula, salar, pensie si toate cele”, ar fi perfect.
Am realizat acum aproximativ o sapatamana machiajul din imagine, era vorba despre un concurs pe blog-ul lui Vivid Emotions Make-up in care se dadea imaginea de mai jos si se cerea reproducerea conturului iar mai apoi personalizarea mastii prin colorarea / decorarea sa in partile interioare ramase albe in imagine.. Mie personal nu mi-au placut culorile impuse, dar pe parcurs am vazut ca s-au acceptat totusi si alte variante.
Am incercat cu aceasta ocazie, tehnica „dantela”, care consta in imprimarea unui model de dantela pe fata. Nu mi-a iesit chiar cum ma asteptam dupa ce vazusem tutoriale pe youtube, dar pentru prima incercare eu zic ca a fost decent :p
Rezultatul :







Am trecut dantela sub un jet de apa deoarece fardul are aderenta mai buna pe dantela umeda si se imprima modelul mult mai bine definit decat daca lasam pulberea cum era. Apoi, cu o pensula am distribuit fard negru pe intreaga suprafata a mastii. Eu am folosit un fard mineral de la L'Oreal.


Apoi mi-am aplicat dantela cat de uniform se putea pe fata si am apasat tare sa imprim modelul. Cam asa a iesit :





Am desenat conturul sau cu un creion de buze ca sa pot sa sterg zonele unde „iesea” masca din limite. Am sters extra-urile si m-am apucat sa aplic fard, blenduind bine, ca sa iasa cat mai asemanator cu imaginea. Pe pleoape am aplicat o baza alba, pentru a iesi apoi mai intens machiajul ochilor.

Apoi m-am gandit sa accentuez unele zone ale dantelei si am conturat cu un tus cu pensula foarte subtire cateva dintre elementele decorative, am adaugat niste punctulete, si la final mi-am dat seama ca deja nu mai semana cu o dantela dar arata parca mai bine :p
Rezultatul final :
Daca aveti intrebari, cerinte sau sugestii, astept sa imi scrieti pe deea_b88@yahoo.com :)

7 comentarii: