joi, 19 aprilie 2012

Selena Gomez inspired


Dada, nu ma asteptam nici eu sa fac vreodata un tutorial inspirat de un video Selena Gomez :)) Dar datorita minunatului James Franco si a acestui video postat pe Fan Page-ul lui, am fost curioasa sa vad si originalul :D . Si mi-a cam placut ce machiaje am vazut in clip, asa ca l-am ales pe cel mai "strident" sa il incerc si eu.. Nu e ceva extraordinar, un smokey eyes violet foarte puternic, dar mi se pare ca e un machiaj care se potriveste perfect persoanelor cu ochi micuti si fata foarte lata in dreptul ochilor, cum are Selena.

Rezultatul final :


            Am pozat pasii pentru machiajul ochilor, ii descriu pe scurt:


1.am aplicat un primer violet din paleta de primere de la Sleek pe pleoapa mobila
2.am aplicat prin tapotare un fard violet electric (mat neaparat) din paleta de 88 culori de la Beauties Factory
3.am folosit un fard ciclam (tot mat) impreuna cu cel violet deasupra pliului pleoapei pentru a realiza o trecere „faded” intre zona cu fard si zona fara fard si am aplicat fardul violet si pe pleoapa inferioara spre coltul exterior al ochiului
4.am aplicat un fard alb sidefat pe pleoapa inferioara spre coltul interior al ochiului – puteti folosi si un fard argintiu sau auriu
5.am intensificat culoarea in pliul pleoapei si in coltul exterior al ochiului folosing un fard negru mat, iar apoi am trasat o linie cu eyeliner-ul lichid
6.am rimelat genele mele si am aplicat un set de gene false.



            Pentru pometi am folosit un blush piersica, iar pentru buze am facut o mica improvizatie care functioneaza doar la poza, asta pentru ca mi-am dat seama abia cand eram cu ochii finalizati ca nu o sa imi iasa niciodata culoarea ei de pe buze si nu prea mai aveam ce face..Asa ca am folosit pe buze un primer pentru ochi, am aplicat peste putin fard portocaliu si abia apoi un luciu de buze corai..Se observa si in poze ca sunt cam portocalie in jurul gurii...Asadar nu, nu mancam zacusca in timpul „sedintei foto”, de vina e fardul care s-a cam intins in timp :)))



            Cat despre par, am separat suvite foarte subtiri, le-am facut cu ondulatorul in toate directiile ca sa aiba un aspect cat mai haotic, am fixat apoi buclele cu fixativ, m-am intors cu capul in jos si le-am periat cu o perie foarte rara, iar apoi cu aceasi perie le-am tapat aducandu-le pana la lungimea umerilor (cand il port drept, parul meu trece muuult peste aceasta lungime). Am mai venit cu o tura de fixativ si gata de poze am fost! Nu am poze din timpul procesului dar daca dati pe youtube „Selena Gomez – Love you like a love song hair tutorial” sigur o sa gasiti o gramada de video-uri :p

Cam atat, sper ca va place si voua ce mi-a iesit, urmatorul articol postat va fi din seria Tips&Tricks :D


Daca aveti intrebari, cerinte, sugestii, sau idei de colaborare, astept sa imi scrieti pe blog.deeamakeup@yahoo.com :)

41 de comentarii:

  1. super dragut!Selena devine o femeie sofisticata si fina, si sunt placut impresionata de felul in care evolueaza si alegerile ei! cat despre machiajul pe care l-ai facut...cred ca e putin mai reusit decat originalul! toate cele bune! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea am urmarit evolutia ei, dar in clipul asta mi-a placut si mie ce look-uri a adoptat :D Nici nu stiam ca e cunoscuta la noi, o stiam doar ca fiind iubita lui Justin Bieber :)) Multumesc mult, te pup :*

      Ștergere
  2. Foarte frumos ti-a iesit :D
    Apreciez foarte mult ca ai mers cu transformarea cap coada! Atat machiajul cat si parul. Nu multe fete fac asta, asa ca tot respectul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, eram si curioasa cum imi sta cu parul ondulat ca de foaaaarte multi ani utilizez placa la maxim, am si uitat cum e altfel :)) Te pup!

      Ștergere
    2. Eu de cand mi-a crescut iar foarte mult parul nu ii mai fac nimic in mod special. Nici de placa nu prea mai am nevoie. :-j Oricum, onduleaza-l mai des :D E rawwwrrr!!!... :))

      Ștergere
    3. ooo, esti o norocoasa, te invidiez!!! multumesc, o sa mi-l mai fac asa, numai rabdare sa am cu buclele :))

      Ștergere
  3. very alike:-? good job!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb..imi place tare mult..
    Te ajuta si infatisarea...esti foarte frumoasa..de abia astept si alte postari, machiaje..PUP

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, daca ai ceva cerinte in mod special pentru ceva tutorial, le accept cu mare drag :D

      Ștergere
  5. Cristina Manisor19 apr. 2012, 22:28:00

    Este superb machiajul, iar tu esti foarte foarte frumoasa! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. culoarea ochilor tai e superba! sau porti lentile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e culoarea mea :)) dar iese mai frumoasa in poze, depinde mult de lumina de afara la ora la care sunt facute pozele :)

      Ștergere
  7. paska nicoleta mariana19 apr. 2012, 22:34:00

    foarte tare imi place ff mult cum tia iesit sincer parca mai bn d cat machiaju selenei sincer miar place sa stiu sa il fac si eu ador stilu asta d machiaj minunat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti place :* exercitiul e mama invatarii, o sa iti iasa si tie la fel daca incerci sa faci :D

      Ștergere
  8. :X:X Wow! Arata superb machiajul si overall e o foarte buna interpretare a celui initial. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult :) mi-a facut mare placere sa reproduc look-ul complet

      Ștergere
  9. Esti foarte frumoasa si iti sta foarte bine cu parul ondulat!!!puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, ar trebui poate sa incep sa il mai port si asa :p

      Ștergere
  10. Deea, tu esti superba ! Si cand iti mai vad si machiajele care mi se par minunate ... Felicitari ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. superb machiaj! iti sta foarte bine!

    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place foarte mult cum ti-a iesit look-ul si apreciez faptul ca ai facut si poze in timp ce ai facut acest machiaj , eu nu pot sa spun ca sunt atat de priceputa in ale machiatului si pe mine pozele ma ajuta pentru a invata ce si cum.Te pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, ma bucur ca sunt de folos tutorialele mele :D te pup!

      Ștergere
  13. Foarte foarte frumos, te pricep la make-up inspired, iti ies perfect, ai si o figura foarte frumoasa si bine definita, fata simetrica, esti o frumoasa oricum! Imi place si cum ti-a iesit parul! Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumos ti-a iesit! Esti super draguta! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Super tare deea, imi face mereu placere sa vad machiajele tale:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumos ti-ai iesit, iar tu esti superba!! :)

    RăspundețiȘtergere