sâmbătă, 1 octombrie 2011

Concurs Venetian Mask - Anda Zelenca

Tema concursului : Sa se reproduca intocmai masca de aici si sa se personalizeze cu ajutorul culorilor.
Rezultatul :

Concursul cu masca venetiana a fost favoritul meu de pana acum, mi-a facut mare placere sa realizez
machiajul si ma pregatisem din timp cu pene, stras-uri si toate cele necesare ca sa imi iasa cat mai bine :) Asta si pentru ca Anda Zelenca e printre favoritele mele din blogosfera beauty si vroiam sa fiu sigura ca trimit un entry de care sa fiu mandra in primul rand.. Ce imi pare rau e ca ma apucasem destul de tarziu sa fac machiajul si imi era teama ca se intuneca si nu mai am lumina buna pentru poze, asadar nu am realizat detaliile din creion pe cat de bine le puteam face..De fapt intotdeauna e loc de mai bine :)




Cat despre premiu, paleta primita este ceva de vis, nu ma asteptam sa aiba asa culori pigmentate si asa calitate buna, plus ca ma ajuta foarte mult pentru categoria Cocktail inspired, deoarece are pana si cele mai „turbate” nuante, la o calitate maxima.

4 comentarii:

  1. Aaaa ti-am tot vazut figura la cateva concursuri de makeup dar nu stiam ca ai si blog. Ei bine de azi te urmaresc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. abia de o saptamana - doua il am :) si eu, pe ambele bloguri, plus Facebook :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci jur, ma uit la machiajele astea extravagante pe care le faci, si raman cu gura cascata literalmente :)) foaaaarte tare! felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere