luni, 14 mai 2012

Review Elf - Top 10 produse comandate


Lenesa din mine a stat in pauza de blogging 2 sapt...Asa e viata de student la arhitectura, munca, predari si nopti nedormite, iar cand prinzi zile libere iti vine sa le folosesti exclusiv in scopul socializarii :) Trece si "minunata" presesiune si apoi in sesiune la noi e totul roz, soare, curcubee si fluturasi, momentul ideal pentru a tine blogul sus :D

V-am promis de ceva timp ca va zic parerea mea despre produsele ELF comandate...Am avut vreme sa le tot testez pe toate in timpul asta si asa in ansamblu ma declar 70 % multumita...Poate exagerez cu cifra, dar
in principiu e de bine. Produsul meu favorit este categoric kit-ul de contur, iar cel mai putin incantator produs il declar cream eyelinerul, dar va detaliez in parte cum sta treaba cu fiecare achizitie.


10. Elf Cream Eyeliner - 
Eu nu mi-am comandat dar si-au luat prietenele mele si le-am testat. Una dintre ele a comandat maro, cealalta negru si concluzia mea e ca tine doar de noroc ce produs primesti :) Cel maro este uscat in asa mod incat s-a si desprins de pe peretii recipientului, cel negru este cremos.
Pro: pret mic si rezista foarte mult pe ochi.
Contra: mie mi se pare foarte greu de folosit, pensula care vine la pachet cu el e aproape inutila dupa cum ma si asteptam (se vede si in poze unde am aplicat cu acea pensula), iar cel maro e atat de uscat incat are nevoie de "diluare" cu putina crema ca sa functioneze, altfel de descompune in mici bucatele.
L-as mai cumpara? Nu, decat daca l-as putea vedea mai intai si apoi sa il cumpar, sa fiu sigura ca e "proaspat" si nu uscat.


9. Elf High Definition Powder - 
Are rolul de a face tenul sa para perfect, cel putin in fotografii. Nu pot sa fiu 100% sigura daca isi face bine treaba, deoarece camera mea foto in combinatie cu lumina buna oricum imbunatateste textura pielii.
Pro: dupa aplicare, tenul ramane foarte catifelat, ii da o textura placuta si matifiaza.
Contra: mi se pare destul de vizibila in realitate, daca nu amestec mult cu pensula dupa aplicare se vede destul de tare stratul alb de pudra in lumina. Nici ambalajul nu imi place, scap pe jos la fiecare aplicare o buna parte din ea.
As mai cumpara-o? Nu cred, as incerca de la alta firma.


8. Elf Eyelid Primer - 
Despre acest produs am auzit numai de bine, toata lumea foarte incantata de el, asa ca l-am luat si eu.
Pro: chiar rezista machiajul peste el, plus ca intensifica nuantele deschise foarte tare. Isi face bine treaba de primer.
Contra: nu stiu daca am fost eu mai putin atenta cand am dat comanda si am apasat butonelul gresit, sau daca l-au incurcat ei, sau daca asta e ceea ce am comandat, cert este ca primerul are extraordinar de mult sclipici, particule mari care nu numai ca mi se intind pe toata fata dar nici nu se mai duc jos (cum se vede si pe deget in poza). Il si folosesc foarte rar pentru ca eu nu ma machiez aproape niciodata cu produse sidefate sau sclipicioase. Mi se mai pare si ca e cam gol flaconul, dar poate e doar impresia mea.
L-as mai cumpara? Poate, dar in alta nuanta care sa nu aiba sidef deloc.


7. Elf Tone Correcting Powder - 
Dupa cum am scris si in articolul anterior, cel mai bine este sa detinem o paleta cu nuante variate de corector pentru a reusi sa acoperim orice imperfectiune.
Pro: folosita ca pudra normala (amestecand pensula prin toate cele 4 culori) matifiaza pielea si da un aspect "curat". Pentru persoanele cu ten deschis, cum am si eu, partea galbena acopera foarte bine cearcanele.
Contra: pentru persoanele cu ten mai inchis e dezastru, ramane la suprafata pielii si arata foarte fake.
As mai cumpara-o? Si da si nu..Cred ca mai degraba as incerca si paleta de la Wet'n'wild .


6. Elf Waterproof Eyeliner Pen - 
Am mai avut asemenea eyelinere si nu am o parere deloc buna despre ele, insa am citit numai chestii pozitive despre cel de la ELF asa ca l-am luat.
Pro: mi-am ales culoarea Purple si imi place foarte mult nuanta, se integreaza f bine in machiaj. Momentan functioneaza foarte bine, culoarea rezista f mult, am testat pe mana chiar cand l-am primit si dupa multe ture de vase spalate eyelinerul era tot acolo. Sunt curioasa cat va tine, celelalte markere ce le-am mai avut s-au uscat foarte rapid.
Contra: pensula e foarte fragila, trebuie sa am foarte mare grija cand aplic si desi l-am folosit doar de cateva ori, varful s-a tocit ca si cand l-as avea de mai mult timp.
L-as mai cumpara? Da, mai ales pentru o gama variata de culori de eyelinere.


5. Elf Healthy Glow Bronzing powder - 
Aceasta pudra nu am comandat-o, dar am primit-o cadou de la ei pentru coletul nostru.
Pro: pe o piele bronzata arata foarte bine, e un auriu frumos, foarte pigmentat.
Contra: mi se pare ca nu prea rezista daca nu e fixata.
As mai cumpara-o? Da, vara cred ca arata minunat.


4. Elf Makeup Mist&Set - 
Mi-am tot dorit de curiozitate sa incerc un spray de fixare al machiajului, sa vad daca functioneaza sau nu. Concluzia - functioneaza :p Toata lumea se plange pe bloguri de mirosul lui, eu am un miros chiar f f f dezvoltat si sincer nu mi se pare ceva deranjant. Intr-adevar are un miros usor, de plastic, dar se simte doar daca mirosi flaconul, pe fata aplicat nu se simte nimic.
Pro: mie chiar mi se pare ca tine mai mult machiajul, poate o fi si efectul Placebo implicat in experiment, dar eu am remarcat la nivel de blush, rezista mult mai mult daca e aplicat spray-ul la final. Si in cazul rujului mi se pare ca il fixeaza bine.
Contra: pentru persoanele cu probleme mari de piele, ten gras, lucios, nu va face minuni. Ajuta la fixarea machiajului ca si culori, insa nu matifiaza.
L-as mai cumpara? Da, contine si Aloe, ceai verde, castravete, vitaminele A,C,E, deci ceva bun sigur face :)


3. Elf Lipstick - 
Mi-am luat 3 nuante: Nostalgic, Seductive si Gypsy. Gypsy e favoritul meu :p
Pro: culorile sunt chiar frumoase, am cam ratat-o cu Nostalgic-ul, mie nu mi se potriveste si nici nu imi place textura sa. In cazul lui Seductive si Gypsy, daca il aplici si apoi tapotezi usor cu un servetel, sau daca folosesti un creion de buze si aplici deasupra rujul, rezista chiar foarte mult. Imi place si textura lor, sunt cremoase si par hidratante. Am pus poza cu rujul si inainte de estompare
si dupa estompare - cum prefer eu sa il port
Contra: aplicat doar rujul si ramanand in starea lui lucioasa se sterge mult mai repede de pe buze. Ce nu imi place la el e ambalajul, mi se pare foarte fragil si am tendinta sa prind varful rujului cu capacul atunci cand il inchid.
Le-as mai cumpara? Gypsy categoric, Seductive da, Nostalgic e prea fake pentru mine.



2. Elf Professional Concealer Brush - 
Una din cele mai bune achizitii, raport calitate/pret excelent.
Pro: mie imi chiar place, e rigida si se poate aplica produs strict pe zona dorita, intinde anticearcanul foarte bine.
Contra: inca nu i-am gasit probleme, voi vedea in timp cum se comporta si va anunt :)
As mai cumpara-o? Da, chiar merita.


1. Elf Contouring Blush and Bronzing Powder - 
L-am luat ca si alternativa la cel de la Sleek, numai laude am auzit la adresa sa si le sustin si eu :)
Pro: e foarte pigmentat, partea pentru contur e mata, blushul are o culoare frumoasa si particule foarte mici si fine care ajuta la efectul de iluminare al pometilor. Se intinde foarte bine si are un aspect natural.
Contra: trebuie reaplicat dupa cateva ore daca este aplicat subtil, nu rezista cum mi-as fi dorit.
As mai cumpara-o? Da da da!

Astea sunt produsele cumparate de mine, daca aveti si voi produse ELF, scrieti-ne si noua parerile voastre despre ele mai jos in comentarii. Produsele le puteti gasi online aici .


Daca aveti intrebari, cerinte, sugestii, sau idei de colaborare, astept sa imi scrieti mail pe blog.deeamakeup@yahoo.com sau mesaj pe pagina mea de Facebook :)

33 de comentarii:

  1. imi place postarea asta,pt ca iubesc produsele elf si eu am cateva din cele enumerate de tine.sunt curioassa daca e chiar bun sprayul de fixare:-s.nu merge o appa termala pulverizata peste make up?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam acelasi efect il are ca si apa termala, te racoreste, il fixeaza dar nu ajuta pentru luciul fetei :) produsele pe care le ai tu se comporta ca cele descrise de mine? am observat ca la elf depinde foarte mult si ce serii de produse prinzi

      Ștergere
    2. Si eu am profuse de la elf si is ft mulțumită de ele..merita sa le cumparati..ieftin și bun..

      Ștergere
    3. Ptr fixarea machiajului va recomand apa termala avenne .eu am tenul f sensibil si chiar sunt multumita....

      Ștergere
  2. Eu am primer de la elf, dar nu are sclipici. Ciudat.
    Oricum, multumesc pt sfat, eu vroiam sa-mi iau gel liner pe nuanta aia de verde inchis-maroniu (am uitat cum se numeste), dar nu eram sigura daca merita.
    Am incercat creioanele de ochi si imi plac mult - mi se par pigmentate si dureaza destul de mult. Nu-mi place totusi ca au sclipici.
    Blush-ul de la elf essential e fie prea pigmentat, fie prea putin pigmentat si nu tine mult.
    Eyeliner l-am incercat pe cel cu pensula si mi-a placut ff mult- era super pigmentat. Din pacate lam pierdut :(
    O sa-mi iau si eu rujuri. Am auzit numai reviews bune despre ele. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deci am gresit eu nuanta, l-am luat chiar pe primul din lista :) gel eyelinerele cred ca pe negru sunt mai "proaspete" pt ca le comanda lumea, cel maro de exemplu cum nu are asa trecere sta la ei in depozit si se usuca, parerea mea, sau e o problema de etansare a recipientului. Creioanele de ochi nici nu le-am vazut, trebuie sa ma uit. Rujurile sunt chiar o achizitie buna, nu e o gama foarte larga de culori dar ai de unde alege :D

      Ștergere
  3. Foarte utila postarea...deoarecce stiam demult de produsele de la elf insa nu am indraznit sa imi comand! Curand o sa imi umplu si eu cosuletul de cumparaturi:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa te uiti inainte de comanda pe http://www.makeupalley.com/ la reviews ca au la cam toate produsele. Si eu de acolo m-am uitat inainte sa comand, si la care scria ca sunt bune chiar sunt bune, iar la cele la care scria ca nu sunt ok si am ignorat review-ul chiar nu le-as mai lua :)

      Ștergere
  4. eu am si kitul de sprancene de la elf nuanta light mi se pare si e chiar suuper bun(in afara de pensulita rotunjita, care nu prea isi are sensul; sa se inteleaga, nu vorbesc de cea oblica, aceea e buna, ci de celalalt capat) gelul-crema are o culoare foarte naturala si culmea credeti-ma ca l-am folosit la toate felurile de sprancene (saten deschis, saten inchis, chiar si aproape brunet) si arata fff natural pe orice nuanta, parca se adapteaza culorii sprancenelor!! stiu ca suna ciudat:)) dar sincer se potriveste la o gama fff larga de culori de sprancene. cat despre pudra de langa, la fel:)) chiar daca pare ff deschisa, cand o aplici pe sprancene (doar pe ea, fara gel) le defineste ff frumos si fff natural (are aspect si mai natural decat gelul); cand o aplici peste gel, inchide putin mai tare sprancenele decat daca ai pune doar gelul si are rol si de fixare a gelului-crema, all in all da un finish mai frumos sprancenelor. eu vreau sa-mi comand in viitorul apropiat si nuanta ash ca sa am si pentru sprancenele blonde.are un singur dezavantaj, pe langa pesunlita rotunda, si anume ca dupa ce folositi cam jumatate din pudra aceasta se caseaza in bucatele si e ff greu sa o mai folositi. bine, aici poate ca e si vina mea, poate nu am manevrat cutiuta destul de atent, desi nu-mi amintesc sa o fi scapat pe jos. ca sa inchei, va recomand sa luati kitul de sprancene, nu va va parea rau:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am mai auzit de kitul de sprancene ca ar fi bun, la urmatoarea comanda il iau si eu :D mersi mult!

      Ștergere
  5. Chiar sunt curioasa de Contouring Blush and Bronzing Powder ft tare :). Mai ales ca am mai vazut ca e laudat pe mai multe bloguri :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi place tare mult, il tot folosesc zilnic de cand l-am luat :p numai atata ca daca nu sunt atenta, se mai intampla sa se distribuie in pete, dar il amestec bine cu pensula si se uniformizeaza :)

      Ștergere
  6. o da...asa e cu elf...6 din 8 praf dar alea doua merita restul de 6. Am ramas si eu surprinsa de rujuri, sunt chiar bune pt pretul ala

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici chiar asa rau nu e raportul, eu cred ca pentru persoane care nu au folosit produse profi sunt chiar ok :D sunt multe produse care merita sa le ai in borsetuta ta cu farduri, conteaza mult si ce lot prinzi, dar asa per ansamblu mie nu imi pare rau de achizitii. secretul e sa te uiti un pic pe makeupalley.com inainte, ca sa stii la ce sa te astepti de la fiecare produs si ce comazi :)

      Ștergere
  7. Ce poze frunmoase, Deea!:X Pot sa te intreb ce aparat foto folosesti?

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci :) Canon Rebel XS folosesc, am facut pozele cu lumina alba, de nord, pe hartie alba, de asta au iesit asa de bine :D Te pup!

      Ștergere
    2. Mersi!:* Si eu am in plan sa-mi iau 1100D (Rebel T3) pana la sfarsitul anului, sper sa ma descurc cu el. :X

      Ștergere
    3. cu mare drag :* 1100D e mai smecher, parca are si video, nu? mi-ar placea si mie unul care sa filmeze, numai tupeu sa am sa il si folosesc :))

      Ștergere
    4. Daaa, vreau neaparat sa si filmeze, sa impusc doi iepuri dintr-o lovitura (desi ma enerveaza ca nu e detasabil display-ul sa ma pot vedea cand filmez). Dar na, ma obisnuiesc eu. Intre timp am vazut si un DSLR de la Sony fenomenal (Alpha SLT A35), dar cine stie daca o sa mai fie la oferta pana prin decembrie. :))

      Pup!

      Ștergere
    5. scuze de intarziere, mai bine sa nu te vezi ca numa tot cu ochii la tine esti dup-aia :)) are sora mea un sony care filmeaza f fain, da e ciudat ca o urmareste camera cum se misca in video-uri, sigur se poate scoate setarea aia

      Ștergere
  8. mi-am comandats si eu astazi cateva produse elf...abia astept sa le primesc :)...per ansamblu vad ca lumea este multumita

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu sunt la a treia comanda de la elf, astept sa vina un colet zilele astea... Voiam doar sa te intreb, ai incercat gama minerala? Eu mi-am luat mai multe produse de acolo si sunt super! In special primerul, e minunat, de multe ori nu mai folosesc nimic peste el. Poate ar merita sa-l incerci :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat decat produsele din aceasta postare, a fost prima comanda :D dar am incredere daca zici ca sunt f bune, poate comand si eu curand. Mersi mult :)

      Ștergere
  10. cam cat dureaza sa ajunga un colet?? aproximativ??

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am achizitionat acum ceva timp Elf Cream Eyeliner si initial era cremos si ok dar dupa o anumita perioada de timp se deshidrateaza si de asta se micsoreaza si se dezlipeste de pe peretii cutiei.Eu il diluez cu crema si imi place foarte mult textura iar pentru mine pensula aia e magica mi-e foarte usor sa lucrez cu ea:D.Imi place ca la ochi nu arata ca cel lichid arata mai mult ca un creion si mi se pare mai discret.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e, pacat ca nu fac ambalaje mai bune, dar na..la preturile astea trebuia sa existe un compromis :)

      Ștergere
  12. Mi.au venit azi produse de la elf. Mi se par minunate. Paleta holiday, pensule , rujuri. Geniala. Nu incercati fondul de ten

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D sunt cateva care chiar merita. Fond de ten nici nu m-as fi gandit sa cumpar de la ei, sunt foarte dezamagita si de cel de la Sleek, desi fac farduri de pleoape atat de bune, la capitolul fond de ten sunt dezastru.

      Ștergere
  13. Buna! sunt noua pe aici :) Numa' ce mi-am comandat de la elf prosduse( pentru prima data) si sper sa nu fiu dezamagita. Cu privire la fondul de ten de la elf, crezi ca e ceva de capul lui?am probleme cu tenul (puncte negre, pori dilatati, si o mica acnee) de asta mi-am comandat fondul de ten ptr ten acneic...am citit prin comentariile de mai sus ca nu sunt bune..tu ce crezi? :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce stiti de pensule? M-ar interesa sa imi comand un set.

    RăspundețiȘtergere