vineri, 25 noiembrie 2011

Concurs Celebrity Inspired

Saptamana aceasta am participat la un nou concurs organizat de Get The London Look, de aceasta data pe pagina Music Channel.
Tema concursului : sa se realizeze un make-up de scena al unei cantarete / soliste / vedete (fie ca este dintr-un videoclip, dintr-un concert, revista etc) si sa se posteze pe pagina de Facebook Music Channel o poza cu vedeta initiala si una cu machiajul realizat de tine. Mirela Vescan – make up artist Rimmel London va alege la sfarsitul concursului 3 castigatoare: locul 1, locul 2 si locul 3.
Rezultatul :

Ciudat a fost ca nu prea a inteles nimeni ca e vorba de un concurs de machiaj, jumatate din persoanele
interesate de subiect credeau ca e vorba de un concurs de asemanare, iar cealalta jumatate credea ca e un concurs in care alegi care dintre cele doua e mai frumoasa, toate comment-urile pozelor sunt de genul „Clar o aleg pe J.Lo” sau „Nu prea semanati” :)) . Eu am ales sa realizez un machiaj purtat de Katy Perry, asta nu pentru ca mi-ar placea ea, muzica ei, stilul ei sau pentru ca as avea impresia ca seman cu ea, ci pentru ca avem aproximativ aceasi gama de culori pe fata: tenul deschis, ochi albastri-verzi, parul inchis la culoare, si pentru ca nu am mai incercat pana acum sa imi fac un machiaj cu argintiu. Desi vedeti la mine pe blog tot felul de machiaje, in viata de zi cu zi adopt look-uri naturale, nu am prea incercat nebunii si extravagante ca sa le si port apoi, dar am sa fac in curand un post in care am sa va scriu doar despre stilul meu de machiaj de zi si machiaj de seara si produsele mele favorite.
Revenind la concurs, imi pare rau ca nu am alte poze sa va arat, am fost foarte eficienta si am pozat strictul necesar pentru concurs, nici nu am pozat pasii pe parcurs. E un look usor de obtinut, trebuie doar rabdare la blending, pensule bune si farduri rezistente care sa nu murdareasca intreaga zona, fiind vorba de un machiaj in care se foloseste mult negru. Am folosit nuantele argintii din paleta Beauties Factory 88 si fardul meu minunat (singurul fard negru intens mat pe care l-am intalnit eu pana acum) Carbon de la MAC. Am pus si niste close-up-uri ca din poza intreaga nu se intelege prea bine ce se intampla cu pleoapa superioara :)

Premiul : am luat locul 3! Premiul este unul foarte consistent (produse Rimmel), cand voi primi coletul am sa va arat si voua, va fac in ciuda :D. Felicitari fetelor ce au castigat locurile 1 si 2, ambele au realizat niste machiaje identice cu cele ale vedetelor alese!


Daca aveti intrebari, cerinte sau sugestii, astept sa imi scrieti pe deea_b88@yahoo.com :)

12 comentarii:

  1. iuli, ai citit tu tot textul? :-o sau ai sarit direct la partea cu premiul :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos machiajul si iti sta foarte bine<3
    Felicitari pt premiu:* Abia astept sa vad produsele;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, ai realizat un machiaj foarte frumos si foarte apropiat de a lui Katy Perry in special rujul:X

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anicka Maya, multumesc, tu cum de nu ai participat? :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos machiajul.Felicitari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daaaaa, data viitoare cand ies in oras pe asta il fac!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Andra, ramane valabil, astept pe mail sau pe perete la Deea Make-up poza cu incercarea ta :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Machiajul tau e mai frumos decat al lui Katy Perry :)

    felicitari pentru premiu! :*

    RăspundețiȘtergere