miercuri, 7 martie 2012

Kristen Stewart inspired + MACARONS reusite in sfarsit !!!


Am auzit de prea multe ori ca seman cu „tipa din Twilight” ca sa nu incerc si un machiaj de-al ei...Si cum am gasit zilele astea un photo shoot frumusel cu ea, era clar de incercat :p De obicei ea adopta look-uri foarte naturale, are chiar un aspect „bla” si neingrijit, asa ca a fost destul de interesant sa o vad in alta ipostaza.
Look-ul nu este unul complicat, tipic anilor 60, eyeliner puternic nergu completat de usoare umbre care sa ii evidentieze trasaturile, pometii conturati foarte puternic si buzele nude, conturate mult in exterior cu un contur mai inchis.
Eu am ales mai putin negru pe pleoapa inferioara deoarece am ochii usor descendenti, si un contur al buzelor fara a depasi conturul natural, doar pe buza inferioara.

Rezultatul final :


Multe nu am sa va spun, am fotografiat toti pasii, color de data aceasta ca sa se inteleaga mai bine :p



Mor daca nu ma laud off-topic cu ceva: am facut azi Macarons (in caz ca nu ati incercat pana acum, e desertul cu cele mai mici sanse de reusita :)) ) pentru a5a oara si in sfarsit mi-au iesit foarte apropiate de varianta „buna”, sunt foarte mandra de mine ca am reusit sa le fac sa nu mai crape in partea superioara, asa ca va las in continuare sa poftiti >:) . Reteta am facut-o de data asta de aici, cu mici modificari (am pus 2 linguri de cacao si mai putin zahar) : http://ricette.giallozafferano.it/Macarons.html . 

Later edit - si reteta de aici e incercata de mine (e mai usoara ca nu se face siropul de zahar), de fapt tot blogul ei e extraordinar si are niste pozeeee :D http://www.justlovecookin.com/2011/12/hero-macarons.html









Daca aveti intrebari, cerinte, sugestii, sau idei de colaborare, astept sa imi scrieti pe blog.deeamakeup@yahoo.com :)

39 de comentarii:

  1. Doamne, cat de frumoasa esti!

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-au iesit perfecte macaroanele!! felicitari!! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut machiajul, imi place mult! :) si tu esti foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar, esti foarte frumoasa :D Imi place foarte mult ce ti-a iesit :) Ce pot sa mai spun despre macarons? Arata BESTIAl si am sa incerc sa fac si eu :D :*

    RăspundețiȘtergere
  5. trebuie sa incerc si eu machijul acesta! Love Macarons!

    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti o frumusete!!! :) Yummy, ce bine arata macarons:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Fetele astea au mare dreptate, esti foarte frumoasa! :x

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti extraordinara! Ai niste ochi superbi si machiajul e foarte reusit!Felicitari!
    Si eu aveam de gand sa fac macarons acum in weekend dar am dat inapoi daca zici ca ai sanse de reusita 25 %... :( Oricum, ale tale arata super
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie prima oara mi-au iesit chiar binisor, nu aveau "piciorusul" ala pe care se sprijina, deci curaj si incearca :D vezi ca trebuie tinute albusurile 2 zile inainte separate de galbenus la frigider, deci ar trebui sa le separi deja azi daca vrei pe weekend :D

      Ștergere
  9. Esti sigura ca aia e Kristen Stewart?? :))Super machiajul, chiar arati ca o actrita a anilor '60, foarte foarte fain! Cat despre macarons, ce n-as da sa mai lucram inca impreuna la urbanism, sa pot veni sa ma infig in ele.:)) La multi ani de 8 martie! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxiiiiii, vi in vizita sa avem zile placute fara lucru la urbanism, nu-i mai fain asa?? :D Cand fac data viitoare esti prima care stii (cand imi mai ies data viitoare :)) ) La multi ani "femeie" si multa iubire in aceasta primavara ;;)

      Ștergere
  10. Foarte reusit machiajul iar prajiturile m-au dat pe spate,acum vreau si eu <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Esti foarte frumoasa, mult mai frumoasa decat Stewart.
    Prajiturile ti-au iesit perfect. Bravo!
    LA multi ani si o primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi aaaaaaaani fetelor si multumesc pentru cuvintele frumoase, sa aveti o primavara plina de iubire si fericire :*

    RăspundețiȘtergere
  13. In primul rand iti spun La multi ani :*:* In al doilea rand WOW macarons!!! Am sa incerc si eu reteta.O zi frumoasa iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere
  14. dar la gust cum sunt?sau la consistenta?merita sa-mi bat capul cu ele?:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt pufoase si se inmoaie fain de la crema..merita, te asigur :D mai este o reteta aici, explicata mai pe larg : http://www.justlovecookin.com/2011/12/hero-macarons.html

      Ștergere
  15. la cat de bine semanati,ar putea MA lui Kristen Stewart sa se inspire putin de la tine :)) Foarte frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. machiajul arata demential iar macarooni sunt to die for

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumos machiajul... esti foarte frumoasa! de prajiturele ce sa mai zic.... ar fi bine sa putem baga mana prin ecran sa le gustam... :)

    RăspundețiȘtergere
  18. haha, merci :* fetelor nu uitati de concurs, mai este o saptamana sa va inscrieti :D http://deea-makeup.blogspot.com/2012/02/multumiri-surpriza-video.html

    RăspundețiȘtergere
  19. Ti-au iesit perfecti macaros-ii !! <3 O sa ii refac cat de curand. :)
    Iar make-up -ul il ador, il fac de cate ori am ocazia.
    O primavara minunata iti doresc !
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel iti doresc :* Deci tu esti in spatele site-ului minunat, nice to meet you :) Felicitari pt tot ce e acolo, de cate ori ma uit sunt nehotarata ce sa incerc, urmatoarele pe lista sunt cupcakes-urile alea cu Oreo ca prea mi-a ramas capul la ele

      Ștergere
  20. Foarte frumos machiajul, e genial!!!
    Si macarons-urile arata delicios!! Felicitari pentru tot!
    Acum am o pofta incredibila de ceva dulce :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Pare greu de facut, mai ales linia aceea care face diferenta. tot timpul imi da batai de cap :|

    RăspundețiȘtergere
  22. e wonderful, din pacate la forma mea de ochi nu se vede la fel, am incercat. pt mine e usor de facut, i master the liquid eyeliner, daca as avea si pe ce... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar m-am uitat sa vad cum e forma ochilor tai, ar trebui sa incerci sa te faci cu ochiul deschis poate iese asa :D

      Ștergere
  23. superb makeup! dar... ma uit mai jos si incep sa salivez!! bine ca n-am rabdare sa fac prajiturele ca altfel m-as face cat china :P

    RăspundețiȘtergere
  24. Such an amazing article i find this blog really informative thanks for this help really appreciated.

    RăspundețiȘtergere