sâmbătă, 10 decembrie 2011

10 min Christmas make-up

Am inceput sa simt si eu in sfarsit spiritul sarbatorilor, de fapt cred ca am simtit mai degraba ca e momentul sa ma aliniez cu celelalte fete din blogosfera care au inceput look-urile pentru Craciun inca de mult timp :p
Nu am avut prea mult timp la dispozitie astazi, asa ca am facut un machiaj foarte rapid si nu a iesit nici pe departe ceea ce imi doream, dar poate alegeti voi sa il reproduceti si sa il imbunatatiti iar apoi imi trimiteti poze cu ce v-a iesit :p
Rezultatul:

Cred ca am sa incep sa nu mai scriu in postari produsele folosite decat daca e vorba de ceva special ca sa nu credeti ca fac reclama, daca va intereseaza numele si nuanta unui produs folosit lasati-mi comment in casuta de mai jos sau trimiteti-mi mail si va raspund :)
Am aplicat primer, am aplicat fard auriu pe intreaga pleoapa superioara, iar apoi 
am folosit un rosu aprins specific sarbatorilor de iarna de la jumatatea pleoapei superioare si pana in capatul exterior al ochiului.

Am incercat sa dau un aspect „smokey” accentuand coltul exterior al ochiului cu un fard negru (in poze pare violet) iar apoi am iluminat zona de sub spranceana cu un fard sidefat auriu foarte deschis. Am conturat pleoapa inferioara cu un fard verde inchis spre exterior, urmat de o nuanta verde mai deschis la mijloc si auriu la coltul interior al ochiului.

Am trasat o linie subtire de tus, cu o codita aproape insesizabila deoarece este deja destul de incarcat machiajul, apoi am mai aplicat putin fard negru la coltul exterior al ochiului, am rimelat genele si gata :p
Rezultatul final :

Sper ca v-a placut, am sa revin si cu alte machiaje inspirate de sarbatori sau machiaje pe care sa puteti sa le purtati de Craciun / Rev ;)

Daca aveti intrebari, cerinte sau sugestii, astept sa imi scrieti pe deea_b88@yahoo.com :)

14 comentarii:

  1. si mie imi place. si live arata bine, dupa parerea mea!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Roxi, e exact tipul de machiaj potrivit pt o intalnire in interes de urbanism intr-o amiaza de vineri :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. wow, ai facut asta in 10 minute?? eu in 10 minute imi pregatesc ochii cu fdt, pudra si primer :))

    e foarte frumos ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne da frumoasa mai esti! Imi place mult rosul pe pleoapa si cit de finut e machiajul per total <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Machiaj realizat pas cu pas, cu un rezultat foarte bun.Eu cred ca este extrem de util sa arati pasii pe care i-ai urmat pentru a ajunge la machiajul dorit si te felicit pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, asta e scopul meu, sa fiu de folos fetelor ce imi citesc blogul :)

      Ștergere