sâmbătă, 7 decembrie 2013

Beauty Bloggers Cluj, v2.0, 2013 :D

Hey,

long time no blog, ma simt exact ca acum 2 ani si ceva cand scriam prima postare :D

Am avut un 2013 foarte aglomerat, n-am mai avut timp de scris, dar cred ca a meritat din plin. A fost un an minunat si toate s-au incheiat cu bine, am terminat cei 6 ani de facultate cu un semestru plin de nopti nedormite, finalizat cu 3 saptamani  de groaza, stres, nervi, lucru, multa cafea, mult red bull si somn deloc, in urma carora a rezultat proiectul meu de diploma, urmat de o vacanta lungaaaa, urmata de contactul cu realitatea si necesitatea gasirii unui job in domeniu, urmat de cautarea unui birou de arhitectura, cautare care s-a finalizat cu brio, deci toate casele ce se doresc a fi proiectate sa apeleze la mine! :D 

Asadar, acum sunt in perioada de adaptare la trezirea de dimineata, munca zi de zi, cate un machiaj-doua-trei in weekend, cate un tutorial pentru www.becomegorgeous.com (apropo de asta, voi face o postare speciala cu toate tutorialele video pe care le puteti gasi pe youtube) incetul cu incetul gasesc loc si pentru blog sa-l reintegrez in programul meu :D 

Ceea ce m-a determinat in primul rand sa reactivez blogul, a fost intalnirea bloggeritelor din acest an, Beauty Bloggers Annual Meet Up, editia nr 2. Ca si anul trecut fetele au reusit sa faca o treaba grozava, iar daca anul trecut de abia am apucat sa ne cunoastem, sa retinem cateva nume, sa schimbam 2-3 povestioare, anul acesta evenimentul a luat amploare, zambitoarele organizatoare Anca , Laura si Cleo au venit pregatite cu subiecte interesante pentru o dezbatere avand ca scop progresul nostru in online. Am aflat multe pareri despre cum ar trebui sa arate un blog, cum ar trebui sa scriem, ce atitudine sa adoptam in cadrul giveaway-urilor, ce atitudine sa adoptam in cadrul commenturilor rautacioase, asadar daca ai si tu blog si esti curioasa, poate la anul ne adunam in numar si mai mare :D 

M-am bucurat sa le revad pe cateva dintre bloggeritele mele dragi, Gloria care a venit atat ca reprezentant Cosmetic Plant cat si ca detinatoare de Flashme.ro, fashionistele Mada Merca, Ioana Chisiu si Sandra B, Iguanitza pe care am si declarat-o "veterana" grupului, majoritatea dintre noi avand-o ca sursa de inspiratie, Sigina - pe care era sa nu o mai recunosc (merita sa scroll-uiti blog-ul ei, tot ca sursa de inspiratie) si m-am bucurat sa aud niste idei bune si foarte argumentate din partea tuturor fetelor, mi-au atras atentia in mod special Ioana Danila si Cristina Tacaciu


Anul acesta a existat si un afis, cel de mai sus, dupa cum vedeti este bombardat de sponsori foarte darnici care au venit in sprijinul fetelor si le-au ajutat sa organizeze un eveniment foarte bine structurat. Dupa cele 2 ore de dezbateri a urmat o pauza in care am savurat o infuzie Oriflame si un sandwich delicios de la Panemar, apoi Razvan de la Oriflame a incercat sa tina piept cantitatii uriase de estrogen din sala cu un discurs despre istoria, produsele si inovatiile Oriflame.


A urmat apoi momentul surpriza, stiam ca va exista un goodie bag, dar nu ma asteptam sa fie goodie bagS-uri...Fetele au inceput sa aduca plasute...multe plasute...si mai multe plasute...toate culorile, toate dimensiunile, toate pline de minunatii de produse, multe dintre ele netestate de mine pana acum, asa ca ma bucur enorm ca am descoperit cateva produse foarte bune pe care probabil nu m-as fi gandit sa le cumpar din cauza marii mele probleme : daca gasesc un produs care imi place foarte mult, mai degraba imi tot fac refill decat sa testez ceva nou. 


Din pacate am ajuns la intalnire dupa o zi plina de treaba, nu am apucat sa trec pe acasa sa imi iau camera foto, nu am apucat nici macar sa imi incarc bateria la telefon, asa ca am furat cateva poze de la fete ca sa vedeti si voi atmosfera generala :p

























































































In schimb am pozat acasa minunatiile primite, de 2-3 saptamani le tot folosesc si astept sa fac review-uri, momentan pot doar sa va asigur ca apa micelara de la Bioderma e ceva de vis, ca mascara de la Oriflame face genele sa para uriase, ca Doina de la Farmec miroase minunat si ca ojele de la Farmec sunt divine, dar a facut Anca un post special despre ele aici





































O poza cu toate fetele si am incheiat :D Va pup si ma bucur ca am avut ocazia sa va cunosc si sa-mi imbogatesc lista de bloguri faine :p























Daca aveti intrebari, cerinte, sugestii, sau idei de colaborare, astept sa imi scrieti pe blog.deeamakeup@yahoo.com :)

6 comentarii:

  1. Astazi am deschis si eu mascara de la Oriflame si sunt de acord cu tine. Am fost placut surprinsa de cat de uriase par genele :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut :D Noi deja avem idei pentru editia viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos blogul și ar fi fost foarte căutat dacă ai fi continuat să postezi. Scrii frumos și ar fi păcat să nu te apuci din nou dar îți recomand să cumperi un domeniu .ro pentru că sunt mai căutate de sponsori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey you are fogot about Dermacol Products Plz Write a post about dermacol Thank you

    RăspundețiȘtergere