sâmbătă, 1 octombrie 2011

Concurs Day2Night - Get The London Look

Tema concursului : Sa se realizeze pe jumatate de fata un machiaj de zi, iar pe cealalta jumatate un machiaj de seara.
Rezultatul :

Acesta a fost primul meu concurs castigat :) Si sincer, fiind primul, m-am si bucurat cel mai mult de el, nu ca de restul nu m-as fi bucurat dar e un sentiment special cand vezi pentru prima oara ca munca ta e
apreciata. Verificasem in dimineata aceea pe Facebook daca nu s-au dat rezultatele si nu era nimic, si dupa vreo 2-3 ore am vazut ca mi-a dat Lucia Iacob like la poza si m-am gandit ca sigur am castigat de primesc like de la ea :)
Bucuria a doua a venit cand mi-a fost livrat premiul si am vazut ca tot ce am primit era extraordinar de binevenit in trusa mea de farduri.. :p Am sa fac o sectiune si cu Reviews-uri probabil si am sa detaliez acolo in ce a constat premiul.
Machiajul de zi :


Machiajul de seara :

5 comentarii: