sâmbătă, 25 februarie 2012

Golden Smokey Eyes (Kim Kardashian Inspired)


Mi-am dat seama astazi ca am deja de atata timp blogul si nu am realizat inca machiajul „iconic” al lui Kim Kardashian..Aproape mereu o vedem pe Kim purtand un machiaj smokey eyes foarte intens atat pe pleoapa superioara cat si pe cea inferioara, in tonuri de auriu-maro-negru, argintiu-albastru-negru sau violet-negru..Eu am ales prima varianta pentru simplu fapt ca eram foarte tentata sa folosesc auriu si pentru buze :p

Rezultatul final :


            Am inceput prin a da un look bronzat tenului...si asta e greu de tot pentru mine tinand cont ca am pielea foarte alba :) Am aplicat fond de ten pe toata fata, am conturat pometii folosind un fard maro si apoi am aplicat o pudra bronzanta cu particule aurii pentru a „bronza” intreaga fata.


Apoi am aplicat un primer neutru pe pleoapa superioara si pe cea inferioara si am aplicat un fard auriu (1) pe intreaga pleoapa superioara. Am realizat un contur foarte sters folosind un fard negru mat (2) pe pleoapa superioara urmand ca peste acesta sa aplic fard maro (3) . Am aplicat apoi acelasi fard maro in pliul pleoapei si am „blenduit” bine bine spre spranceana, pentru a da o forma ascendenta ochiului. Am aplicat un fard alb sub spranceana si in coltul interior al ochiului pentru a ilumina aceste zone si am trecut la pleoapa inferioara. Aici am folosit un fard auriu cu tenta aramie (5) spre coltul intern al ochiului si un fard maro amestecat cu fard negru (2+3) spre coltul exterior al pleoapei. Am folosit un creion negru pe waterline, am rimelat bine genele iar apoi am aplicat genele false.


Am aplicat un fard iluminator cu particule aurii pe pometi, am conturat buzele cu un creion nude, le-am dat cu primer nude, iar in final am aplicat un fard auriu pe intreaga suprafata a buzelor (2).




Mie imi place foarte mult ce a iesit, nu ma vad purtand foarte des un machiaj atat de intens tinand cont de stilul pe care il adopt atat ziua cat si seara, dar este un machiaj care avantajeaza orice forma de ochi si merita incercat :p


Produse folosite  - click pe imagine pt zoom


P.S. - nu uitati sa va inscrieti la concurs :p http://deea-makeup.blogspot.com/2012/02/multumiri-surpriza-video.html

Daca aveti intrebari, cerinte sau sugestii, astept sa imi scrieti pe blog.deeamakeup@yahoo.com :)

22 de comentarii:

  1. I love it :X iti sta foarte, foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. OMG ...Esti atat de frumoasa.... si machiajul e superb ./..:X

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place machiajul... ti-ar fi stat si mai bine daca era bronzul mai intens...dar te inteleg,ca si eu am pielea foarte alba,si cand m-am "bronzat" prima oara in iarna asta paream rosie la fata,desi in poze arata bine! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc! eu in realitate nici nu incerc partea cu bronzatul ca arat foarte fake, asa pentru poze merge :))

      Ștergere
  4. wow, grozav ti-a iesit!!!si iti vine perfect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci roxi! pacat ca nu prea pot sa port asa machiaj, doar ma stii :))

      Ștergere
  5. Foarte frumos look-ul,ti se potriveste.M-am abonat la tine cand ai timp vino si pe mine http://fetelesimakeup.blogspot.com/
    P.S:sunt noua in blogosfera te rog nu arunca cu rosii in mine:D:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Dupa parerea mea cred ca nu iti mai trebuia machiaj ai niste ochi superbi dar cu machiajul esti absolut superba

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place tare mult culoarea parului tau. Eu ma chinui de f multa vreme la salon sa ies asa dar sunt departe. Ce nuanta folosesti?
    Simona

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sunt bruneta bruneta in realitate, asa ca ma fac cu un tub de blond cenusiu mediu amestecat cu un tub de blond cenusiu inchis ca sa ajung la nuanta aceasta :)

      Ștergere
  8. I am Mariam used every single spell worker on the internet, spent untold amounts of money and discovered they are all fakes...i was the fool though; doing the same thing over and over again and expecting different results. In the end, I decided that I wanted a tarot reading to know what my future held for me; I contacted a woman who lives locally to me and she told me about a man named (priests olalude abija); he does not advertise on the internet, has another job for income, has no set prices, makes no false promises and refuses to help anyone that cannot be helped and even helps for free sometimes, he will give you proof before taking money. He is a wonderful man and he was the only person who actually gave me real results. I really hope he doesn't mind me advertising his contact on the internet but I'm sure any help/ extra work will benefit him.contact him as spirituallighthealing101@live.com He travel sometimes.love marriage,finance, job promotion ,lottery Voodoo,poker voodoo,gambling voodoo,golf Voodoo,Law & Court case Spells,money voodoo,weigh loss voodoo,any sicknesses voodoo,cancer voodoo,Trouble in marriage,it's all he does Hope this helps everyone that is in a desperate situation as I once was; I know how it feels to hold onto something and never have a chance to move on because of the false promises and then to feel trapped in wanting something
    more.

    RăspundețiȘtergere
  9. Thanks for another great post. Where else could anyone get that type of information in such an ideal way of writing? I have a presentation next week, and I am on the look for such info. 먹튀검증

    RăspundețiȘtergere